Konkurs

Biblioteka szkolna organizuje konkurs na logo biblioteki. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem (dostępny również w bibliotece szkolnej) i aktywnego uczestnictwa.

REGULAMIN KONKURSU NA LOGO BIBLIOTEKI

Organizatorem konkursu jest biblioteka Szkoły Podstawowej nr 9 w Wejherowie.
Jego celem jest wyłonienie najlepszego znaku identyfikacji graficznej (logo)
dla biblioteki.
Projekt logo powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania, np. jako znak umieszczany na szeroko rozumianych materiałach korespondencyjnych i promocyjnych biblioteki.

Warunki uczestnictwa:

  1. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy uczniowie Szkoły Podstawowej nr 9 w Wejherowie.
  2. Jeden autor może złożyć tylko jedną pracę.
  3. Każda praca konkursowa musi być opatrzona następującymi informacjami: imię, nazwisko i klasa autora projektu.
  4. Praca konkursowa powinna spełniać następujące warunki:
    1. zawieranie elementów kojarzących logo z biblioteką i SP 9 w Wejherowie,
    2. dowolna technika wykonania, np. praca plastyczna, grafika komputerowa, itp.
    3. niepowtarzalność i oryginalność,
    4. projekt łatwy do rozpoznania i zapamiętania,
  5. Praca musi być wykonana w całości samodzielnie, w przeciwnym wypadku zostanie zdyskwalifikowana.
  6. Przy ocenie prac jury będzie brać pod uwagę:
    1. pomysłowość,
    2. uniwersalność i funkcjonalność,
    3. walory graficzne i estetykę pracy.
  7. Opisane prace konkursowe należy składać do biblioteki szkolnej do dnia 28 lutego 2017r.
  8. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi dnia 15 marca 2017r.
  9. Wyniki konkursu i nazwisko zwycięzcy oraz wybrane przez jury prace zostaną umieszczone na stronie internetowej szkoły.
  10. Dla zwycięzcy konkursu przewidziana jest nagroda rzeczowa.

Aleksandra Kosmala – nauczyciel bibliotekarz

Dodaj komentarz